وبلاگ کشاورز

با سلام خدمت دوستان عزیز امیدوارم که از مطالبی که در این وبلاگ منتشر میکنم راضی باشید لطفا نظراتتون رو بگید موفق باشید دوستان

وبلاگ کشاورز

با سلام خدمت دوستان عزیز امیدوارم که از مطالبی که در این وبلاگ منتشر میکنم راضی باشید لطفا نظراتتون رو بگید موفق باشید دوستان

آموزش طراحی استیکر تلگرام در فتوشاپ

چکیده :

در این آموزش فتوشاپ که بصورت ویدئویی و فارسی برای شما تهیه شده است به روش اصول طراحی استیکر تلگرام در فتوشاپ می پردازیم و مو به مو نکات، ترفند ها و اصول طراحی استیکر را به شما آموزش می دهیم که چگونه بتوانید به راحتی تمام تصاویر تبلیغاتی خودتون رو طراحی کنید، ویژگی بزرگ نرم افزار قدرتمند فتوشاپ اینه که به راحتی می توانید از این نرم افزار کسب درآمد داشته باشید، کسب درآمد هایی ماننده طراحی کارت ویزیت، طراحی تراکت، طراحی تصاویر تبلیغاتی، طراحی قالب وب سایت و …

آموزش طراحی استیکر تلگرام در فتوشاپ


 که هر کدام به نوبه خود می توانند بصورت تخصصی اجرا و طراحی شوند در ادامه توضیحات کامل تری در خصوص این مجموعه آمده است، پس با آموزش دیگری از سری آموزش های فارسی فتوشاپ به زبان ساده از وب سایت مو به مو با ما همراه باشید.

دانلود آموزش ویدئویی گیتار کلاسیک

چکیده :

در رده سازهای زهی زخمه‌ای، که خود بخشی از خانواده سازهای زهی (Chordophone) است، قرار می‌گیرد. گیتار کلاسیک همچون پیانو، به نوازنده امکان اجرای اثرهایی با بافت کنترپوانتیک با ملودی‌های پیچیده و همچنین اثرهایی با بافت هارمونیک با توانایی اجرای چندین نت در یک زمان را می‌دهد.

دانلود آموزش ویدئویی گیتار کلاسیک

 به همین دلیل این ساز، به عنوان سازی تک نواز (soloist)، شناخته شده است. گیتار کلاسیک به شکل استاندارد دارای شش سیم (سه سیم نایلونی برای نت‌های زیر و سه سیم فنری برای نت‌های باس) می‌باشد.

قانون جذب دیگر جواب نمی دهد

قانون جذب دیگر جواب نمی دهد اگر.....


اجازه می خواهم اول از همه خودم را معرفی کنم من معصومه جعفر زاده هستم  نویسنده کتابهای موفقیت و قانون جذب ، دانش آموخته روانشناسی و حقوق ، با روش زندگی موفقی که داشتم به لطف خدا هر چیزی که خواستم را بدست آورده ام و همیشه دلم می خواست که این تجربیات را در اختیار همگان قرار دهم تا آنها هم بتوانند رشد کرده و به خواسته هایشان برسند .

زمانی که قانون جذب در فیلم راز معرفی شد ، فوق العاده محبوب مردم  شدو اساسا می گفت که شما می توانید هر آنچه را که در زندگیتان می خواهید را جذب کنید: پول ، موفقیت ، ارتباط کامل ، خانه بزرگ ، ماشین و....

در این مسیر، عده ای از مردم زندگی شخصی خودشان را به امپراتوری بزرگی تبدیل کردند و عده ای نیز، ضربه خوردند و این خوش بینی ابتدایی ، جای خود را به سرخوردگی داد.

قانون جذب، حالتی از ذهن است که با آماده کردن موقعیت و شرایط خاص، برای انسان بوجود میاید و در آن حالت ذهنی، انسان هرچه که بخواهد ، محیا می شود.موقعیت و شرایط مخصوصی که موجب به کار افتادن قانون جذب در جهت مثبت می شود مجموع حالتهایی هستند که هر باوری را تغییر می دهند ، و افراد،  تا زمانی که تغییراتی را که در ااینجا ارائه کرده ایم را ایجاد نکنند و برای خود بوجود نیاورند، به اهدافشان نمی رسند و قانون جذب برای آنها عمل نمی کند.

 

 

حال به این می پردازیم که قانون جذب برای چه کسانی جواب نمیدهد؟

1 –کسانی که از خداوند نمی خواهند و از غیر خدا می خواهند.

شما زمانی اولین شرط ذهنی را برای رسیدن به خواسته تان مهیا می کنید که با منبع اصلی خود اتصال برقرار کنید و عظمت واقعی خود را دریابید.خواستن از غیر خدا ، این اتصال را از بین می برد و قانون جذب ، در جهت عکس آن فعال می شود.


قانون جذب

2 – کسانی که نمی دانند چه می خواهند.

کسانی که خواسته های فراوانی دارندو بر اساس اولویت اهدافشان ،پیش نمی روند هیچگاه موفق نمی شوند.

راهکار:  اولویت اصلی خودتان را انتخاب کرده و بعد از رسیدن به آن هدف، بر هدف دیگرتان تمرکز کنید.

3 – کسانی که شروع نمی کنند و قدم بر نمی دارند و فقط خواسته شان را مشخص کرده اند و برنامه ریزی اجرایی ندارند.

مرحله بسیار مهمی که در فیلم راز عنوان نشد و به اندازه مشخص کردن هدف ، مهم است، برداشتن اولین قدم و شروع کار است ، حتی اگر شما هدفتان را مشخص کرده و هر روز به آن فکر کنید ، تا اقدام عملی در جهت این هدف انجام نداده اید موفق نمی شوید.

این خیلی ساده است:

خداوند می فرماید: " بخوانید مرا تا اجابت کنم شما را ". خواندن خداوند، به تنهایی شامل مجموعه ای از رفتارهایی است که در جهت رسیدن به هدف انجام می شود، خواندن ، فقط خواستن نیست.

طراحی لبخند و اصلاح طرح لبخند

فرم دادن به دندان ها یعنی فرم دادن به خنده شخص بنابر این در این زمینه چیزهای بسیار زیاد تاثیر گذار است.یکی از مهمترین آنها سالم بودن دندان هاست.تنها در صورتی می توان بر روی دندانها کار کرد و آنها را زیبا جلوه داد که آنها از سلامت کامل برخوردار باشند.به هیچ وجه نمی توان دندانی که استحکام کافی ندارد و یا نیاز به ترمیم دارد را برای این کار مورد استفاده قرار داد.باید پیش از آنکه هر نوع اقدامی برای زیبا ساختن دهان و دندان انجام داده شود، ابتدا کارهای درمانی در این زمینه انجام شود.پس از آنکه کارهای درمانی انجام داده شد و سلامت دندان توسط پزشک متخصص تایید شد، می توان آن را زیباتر نمود.

مهارت دندانپزشک در زمینه طراحی لبخند اهمیت بالایی دارد.تمامی این مراحل تنها زمانی اتفاق می افتند و نتیجه بخش هستند که پزشک مهارت کافی جهت انجام این کارها را داشته باشد.مهارت پزشک به این دلیل حائز اهمیت است که به عنوان مثال در صورتی که دندانپزشک تشخیص اشتباهی داده باشد و دندانی که نیاز به ترمیم داشته باشد را سالم پندارد، ممکن است شروع به اقدامات زیبایی بر روی دندان کند و در این صورت پس از مدتی دندان درد به وجود خواهد آمد و تمامی اقداماتی که در زمینه زیبا سازی دندان صورت گرفته است، بیهوده می شود.یا ممکن است لثه آن گونه که باید و شاید توان نگه داری دندان ها را نداشته باشد و پزشک نتواند این مسئله را تشخیص دهد.در این صورت نیز اگر هیچ اقدامی برای مداوای لثه صورت نگیرد و پزشک مستقیما به سراغ طراحی لبخند برود، ممکن است پس از مدتی وضعیت لثه ها بدتر شود و باز هم تمامی کارهایی که برای زیبا سازی دندان ها صورت گرفته، بیهوده خواهد بود.

اما هدف از طراحی یک لبخند زیبا باید فراتر از چیدمان دندان ها باشد.به طور کلی با چیده شدن و منظم شدن دندان هاشکل آنها تغییر بسیار زیادی خواهد کرد ولی نکته این است که علاوه بر اینکه یک دهان می بایست دارای دندان های منظم باشد، مهربانی و محبت نیز باید در چهره فرد موج بزند.بنابر این همه کار تنها با چیدمان دندان ها به صورت کلیشه ای صورت نمی گیرد.برای داشتن یک خنده محبت آمیز باید دندان ها علاوه بر اینکه با یکدیگر متقارن می شوند، با سایر اجزا چهره شخص نیز باید این هماهنگی صورت گیرد.به عنوان مثال مهم است که رنگ چهره فرد چگونه است و حتی فرم بینی او نیز در زیباتر شد و به اصطلاح مهربان تر شدن لبخند نیز تاثیر دارد.

البته این نکته را مد نظر داشته باشد که بسیاری از نکات نیز به خود فرد بستگی دارد و ذوق و سلیقه افراد در نوع لبخند زدن می تواند به همان اندازه ای تاثیر گذار باشد که تقارن دندان ها با یکدیگر تاثیر گذارند.

پس از آنکه اقدامت لازم جهت درمان دندان های خراب و لثه های نامناسب انجام شد، و زیر ساخت های لازم توسط پزشک مورد بررسی و عمل قرار گرفت دوره زیبا سازی یا همان اصلاح طرح لبخند آفاز می شود.و پس از آن یک دوره بعد از عمل وجود دارد که حدود یک ماه به طول می انجامد.در مدت این یک ماه پزشک به بیمار خواهد گفت که از خوردن چه مواد و نوشیدنی هایی پرهیز کند و چه موادی را مورد مصرف قرار دهد.نکته دیگر در این زمینه رعایت کردن بهداشت است.رعایت بهداشت بعد از این که زیباسازی انجام شد، باید بیشتر شود و نکاتی که تا کنون مورد توجه قرار نمی گرفتند از این به بعد باید بیشتر مورد بررسی قرار گیرند.بنابر این بهداشت نه تنها کاهش پیدا نمی کند بلکه باید در دوره بعد از طراحی لبخند افزایش چشمگیری نیز داشته باشد. 

بلیچینگ و یا سفید کردن دندان ها

در این متن از دندانپزشکی زیبایی به شرح برخی از روش های  زیبایی طرح لبخند در دندانپزشکی زیبایی  می پردازیم:

بلند نمودن لثه یکی از روش های دندانپزشکی زیبایی به حساب می آید که  با انجام این  راه منجر به  شکل دادن و همچنین بلند شدن لثه می گردد.و بدین صورت می باشد که  با شکل دادن به  لایه های  دندان ها به شکلی زیبا و متقارن  نمایش داده می شوند.عواملی  متعددی از جمله: مصرف دارو های خاص،انجام ارتودنسی زیبایی و همینطور التهاب لثوی  سبب بزرگی غیر طبیعی در لثه های افراد  می گردد.

روش استرداد گاز گرفتن برای آن دسته از افرادی کابرد دارد که  دندان های  آنها به ساییدگی منجر شده که این ساییدگی ممکن است  علت آن  رفلاکس های اسیدی باشد.با به  کار بردن این روش بر روی دندان های خود توسط دندانپزشکی زیبایی  به دندان هایشان حجم و بعد دوباره داده  و لبخند زیبایی را به فرد هدیه داد. در برخی از موارد مشاهده می شود که با به کار بردن این روش  چروک هایی که در اطراف  گوشه لب دیده می شود برطرف گردد.و ناراحتی فرد برای ایجاد این چروک ایجاد شده از بین برود و احساس جوانی به او دست بدهد.

ترمیم دندان های شکسته  یک کار رایج به حساب می آید  که امکان این کار در زمان های نه چندان دور امکان پذیر نبود، و با وجود اینکه امکان ست نمودن رنگ دندان خود با  قسمتی که ترمیم شده   امکان پذیر نبود در حال حاضر با پیشرفت در علم دندانپزشکی با ترمیم دندان های شکسته دیگر نمی توان آن را جدا از دندان دید و تشخیص داد که دندانی  ترمیم شده است. و قبلاً دندانپزشکان جهت ترمیم دندان ها ی شکسته  مواد سرامیکی  را مورد استفاده قرار می دادند که هزینه بالایی را نیز در بر داشت.و این کار به نحوی انجام می شد که که این مواد را روی دندان ها  می چسباندند.و یا اینکه با نوعی چسب روی دندان ها را پوشش می دانند که جهت انجام این کار تنها کافی بود  مقداری از این چسب را روی دندانی که شکسته شده بمالند.و پر کردن دندان ها  با مواد چسبدار به زیبایی  دندان کمک کرده و سبب طبیعی جلوه دادن  دندان ها می گردد. در مورد عمر دندان های ترمیم شده لازم به ذکر است که به   عوامل مختلفی   بسته است که  از جمله این عوامل می توان از باکتری های موجود در دهان ، ترکیب بزاق و همچنین تغذیه و بهداشت دهان و دندان  و... نام برد.

مواد به کار رفته  جهت ترمیم دندان ها در دندانپزشکی زیبایی :در زمان های گذشته  جهت پر نمودن دندان ها  موادی را مورد استفاده قرار می دادند که ساخته شده از فلزهایی گوناگون از جمله: آمالگام ، طلا و در برخی از موارد  پرسلن  بود.ولی در حال حاضر برای پر کردن دندان ها تنها پرسلن  که عاری از جیوه بوده مورد استفاده قرار می گیرد.که با انجام این روش  ظاهر دندان ها طبیعی نمایش داده می شوند.که طریقه قرار گیری آن بر روی دندان ها بدین صورت است که   توسط مواد چسبنده  رزین  به دندان ها چسبانده می شود.
پس از پر نمودن قسمت هایی  از دندان ها که آسیب دیده اند  ممکن است مجدداً  عیب هایی وجود داشته باشد،به همین دلیل سطح بالایی دندان  باید کاملاً پوشش داده شود.

 در حال حاضر دندانپزشکان در زمینه  دندانپزشکی زیبایی  مواد  مختلفی را برای ترمیم دندان ها پیشنهاد می دهند که این مواد به رنگ طبیعی دندان خیلی نزدیک بوده  که نظر افراد خواستار همین عامل هستند .
چگونگی اخذ تخصص دندانپزشکی زیبایی:بعد از اخذ  مدرک دندانپزشکی  عمومی  بعد از قبول شدن فرد در آزمون  دستیاری  طی مدت زمان 3 سال به طور فشرده  قادر خواهد بود که در زمینه ترمیمی و زیبایی تخصص دریافت کند.

وسیع ترین انجمن  دندانی در دنیا  که آکادمی دندانپزشکی زیبایی امریکا نام دارد،عضو های تشکیل دهنده این سازمان  از متخصصین،دندانپزشکان عمومی ،بهداشت کار دهان و دندان و تکنسین آزمایشگاه  و دانشجو تشکیل شده است  که تمرکز این افراد به بالا رفتن توانایی و علم آنها  در زمینه  دندانپزشکی زیبایی  می باشد. که با وجود  اینکه آغاز کار آنها  از سالذ1984 آغاز گردیده اما تا به امروزه توانسته  تعداد زیادی را در امریکا و دیگر کشور ها به خود جذب کند.