وبلاگ کشاورز

با سلام خدمت دوستان عزیز امیدوارم که از مطالبی که در این وبلاگ منتشر میکنم راضی باشید لطفا نظراتتون رو بگید موفق باشید دوستان

وبلاگ کشاورز

با سلام خدمت دوستان عزیز امیدوارم که از مطالبی که در این وبلاگ منتشر میکنم راضی باشید لطفا نظراتتون رو بگید موفق باشید دوستان

لبخند لثه ای

لبخند لثه ای دندانپزشکی

این حالت وقتی رخ می دهد که هنگام خندیدن بیمار دکتر دندانپزشک ، لثه نمایان می شود و مطابق تصویری که می بینید 80 % بیماران در تصویر ، لثه شان هنگام خندیدن دیده می شود .

دو گروه بزرگ و عمده سبب ایجاد Gummy smile می شود . یک گروه دندانپزشک مربوط به صورت و لب می باشد در تمام این گروه عامل بوجود آورنده لبخند لثه ای اندازه و شکل لثه و دندان طبیعی می باشد .

1 -کوتاهی لب بالا 2- فک بالا بلندتر از حد نرمال است 3 – لب بالا خیلی متحرک است بطوریکه به راحتی می توانید حرکتش دهید .

گروه دوم که بستگی به دندانها و لثه دارند .

1 – سایش دندانها و سپس به سمت جلو آمدن دندانهای فک بالا

2 – رشد بیش از حد دندانها و پایین آمدن لثه ها همراه آن

3 – رشد بیش از حد لثه که منجر به بهداشت ضعیف یا تنفس دهان می شود

با توجه به توضیحات بالا ، درمانها نیز متفاوت می باشد .

1 – ارتودنسی 2 – جراحی لثه یا شکل دهی لثه 3 – جراحی فک 4 – تزیق ژل و بوتاکس برای تغییر فرم لب

ترمیم های قدیمی

دلیل خارج کردن ترمیم ها و آمالگام های قدیمی

پرکردگیهای قدیمی بیشتر از 8 سال باید به طور کامل بررسی شود . اگر ترکهای ریز و میکرولیکج ( ریزنشست ) داشته باشیم باید عکس رادیوگرافی زیر پرکردگی قدیمی ، پوسیدگی مشاهده کردیم باید پرکردگی قبلی بایدتعویض شود .

مشکل عمده درباره پرکردگی قدیمی آمالگام بوجود می آید .

1 – در نوشیدن یا خوردن مواد غذایی سرد وگرم دندان حساس می شود و دندان مدت طولانی درد می گیرد وحساس می شود وممکن است حتی دندان دچار ترک خوردگی شود ودندان بشکند.

2- زیر پرکردنی قبلی پوسیدگی رخ می دهد واین امر در دراز مدت اتفاق می افتد.

3- بین پرکردگی ودندان فاصله بوجود می آید ویک مرز مشخص بین این دو بوجود می آید که در معاینه کلینیکی دندانپزشک به وجود آن پی می برد .

با این توضیحات وبا دلایل بالا ، عکس رادیوگرافی از دندان بیمار گرفته می شود وسپس پرکردگی قدیمی تعویض می شود وپرکردگی جدید جایگزین آن می گردد.

راههای جایگزینی ترمیم های قدیمی چیست؟

با پیشرفتهای تکنیکی وتولید مواد جدیدن وبوجود آمدن دستگاههای مدرن دندانپزشکی چندین راه برای این جایگزینی وجود دارد .

پر کردن توسط کامپوزیت : اگر ساختار دندان کمتر از 50% آسیب ببیند وپوسیدگی وجود داشته باشد با مواد همرنگ دندان می توان دندان را پر کرد . با از دست رفتن حدود کمتر از 50% دندان (به علت ترک یا پوسیدگی ) حدود 90% استحکام دندان کاهش می یابد.
اینله های سرامیکی توسط پرسلن
این تکنیک زمانی استفاده می شود که حدود 60 – 40 % از ساختار دندان تخریب شده باشد .این پرسلن های جایگزین محکم تر ومقاوم تر از کامپوزیت هستند ودر لابراتوار دندانپزشکی ساخته می شود . معمولا یک جلسه ترمیم وپوسیدگی قبلی خارج می گردد وقالبگیری از دندان انجام می شود وتالب به لابراتوار ارسال می گردد . در انجا با پرسلن ، اینله سرامیکی ساخته می شود ودر جلسه دوم باسمان (چسب ) مخصوص دندانپزشکی ، اینله چسبانده می شود.

پروتزثابت ( روکش )
اگر ساختار دندان بیش از 50 % تخریب شده باشد ، دندان ابتدا ترمیم می شود ولی حتما باید توسط روکش محافظت شود چون همانگونه که در بالا اشاره شد از استحکام دندان به شدت کاسته شده و در طولانی مدت نمی تواند ماده پرکردگی یا اینله را در خود نگه دارد و باید آن را توسط پروتز ثابت یا روکش پوشش داد تا از شکستگی و تخریب ماده ترمیمی جلوگیری کرد .

نکاتی در خصوص نگهداری ایمپلنت دندان

با رعایت نکات بهداشتی و مهم می توانید عمر ایمپلنت دندان را تا 25 سال ارتقا دهید. در ذیل پاره ای از نکات نگهداری و حفظ ایمپلنت دندان اورده  شده است.


1 -    از جویدن غذا در 20 روز اول خودداری کنید.  فرم پرسشنامه ایمپلنت http://drsojodi.com/implant-questions

روند کاشت ایمپلنت دندان بسیار سریع و ساده است. در صورتی که جراحی کاشت ایمپلنت دندان در 1 مرحله برای بیمار انجام شده باشد و قطعه اباتمنت برای بیمار کار گذاشته شود، می بایست حداقل 20 روز اول نباید در محل کارگذاری ایمپلنت دندان غذا جویده شود.


2 -    بهداشت ایمپلنت دندان را با مسواک حفظ کنید.

پس از جداسازی بخیه حتما نواحی ایمپلنت و اطراف آن باید مسواک شود. توصیه می شود روزانه نواحی ایمپلنت سه بار مسواک گردد و از مواد بهداشتی همچون دهان شویه پس از صرف وعده هایی غذایی استفاده کرد تا از جمع شدن میکروب و جرم ها در اطراف ایمپلنت دندان جلوگیری به عمل اورد.


3 -    مواظب باشید ایمپلنت دندان دچار عفونت نگردد.

در صورتی که ایمپلنت دندان دچار عفونت گردد سبب می شود جوش کافی مابین استخوان بیمار و ایمپلنت صورت نگیرد و در نتیجه ایمپلنت دجار شکست شود. اگر هم ایمپلنت ثبات لازم را نداشته باشد که می تواند ناشی از تکنیک و تجربه پزشک ایمپلنت باشد، می تواند سبب شکست ایمپلنت دندان گردد. راه حل جلوگیری از عفونت ایمپلنت استفاده از مواد بهداشتی همچون دهانشویه به کمک پنبه به محل ایمپلنت است.


4 -    بهداشت دهان را رعایت کنید.

حتما نواحی ای از دهان را که ممکن است مواد غذایی داخل آن ها گیر کند، تمیز کنید و به طور کلی مراقبت بهداشت ایمپلنت خود باشید تا بقای آن را افزایش دهید. برای تمیز کردن ایمپلنت دندان از وسایل تیز همچون خلال دندان استفاده نباید کرد، زیرا باعث اسیب و فسار و یا شکست ایمپلنت می گردد.


5 -    مراجعه منظم به پزشک متخصص ایمپلنت را فراموش نکنید.

مراجعه منظم به متخصص ایمپلنت هر 6 ماه یک بار برای بررسی احتمال گیرکردن مواد غذایی یا میزان تحلیل استخوان دور ایمپلنت امری ضروری است. در صورتی که جراحی و قرار دادن پروتز ایمپلنت برای بیمار 2 بار صورت گرفته باشد یا در واقع کاشت ایمپلت 2 مرحله ای داشته باشیم، 2 حالت داریم. اگر هر دو مرحله ایمپلنت توسط متخصص ایمپلنت انجام شده است، باید برای معاینه نیز به متخصص ایمپلنت مراجعه کرد. اما اگر قراردادن پروتز ایمپلنت توسط متخصص ایمپلنت انجام نشده باشد، برای چک آپ نیز باید به فردی که پروتز ایمپلنت را قرار داده است، مراجعه گردد.


6 -    عمر مفید برای ایمپلنت دندان را حدود 25 سال تصور کنید.

در عصر حاضر با به استفاه از تکنولوژی‌های جدید در طراحی سطوح خارجی ایمپلنت‌ دندان، عملکرد ایمپلنت دندان بسیار افزایش یافته و می توان گفت تا 25سال می تواند ایمپلنت دندان عمر داشته باشد. رعایت نکات بهداشتی ایمپلنت و مراجعات منظم به متخصص ایمپلنت از موارد ضروری در افزایش طول عمر ایمپلنت دندان است.

از کجا بدانیم کدام بیمه مناسب تر است؟

برای داشتن یک آینده خوب یک بیمه عمر خوب و پشتیبانی مالی خوب باید داشته باشیم

مخصوصا در شرایط سختی که احتمال دارد برای همه ما انسان ها بوجود بیاید 

برای اینکه با این شرایط رو به رو شویم و آینده خود را تامین کنیم من به شما بیمه عمر پاسارگاد را پیشنهاد میکنم 

جوان های امروزی معمولا به فکر آینده خود می باشند که بهترین شرایط را برایشان در آینده تامین کند

در واقع بیمه عمر پاسارگاد یکی از بهترین شرکت های خصوصی بیمه میباشد.

مزایای بیمه عمر و پوشش های درمانی آن

بیمه عمر پاسارگاد و تامین آتیه مزایای فراوانی را در اختیار بیمه گذاران قرار میدهد.


مزایای بیمه عمر به صورت زیر میباشد:


1-  سود عالی و شرکت در منافع

2-  معافیت مالیاتی

3-  استفاده کردن از تسهیلات وام خود

4-  استفاده از تخفیف در بیمه های اموال

5-  امکان ایجاد کردن سپرده در بیمه نامه خود و دریافت کردن پوشش آتش سوزی رایگان

6-  مشخص کردن زمان حق بیمه و انتخاب نحوه پرداخت آن

7-  معرفی کردن استفاده کننده  از سرمایه بیمه 

8-  پوشش  برای حادثه

9-  پوشش برای بیماری های خاص

10-  پوشش برای از کار افتادگی

11-  پوشش برای کامل کردن درمان

12-  پوشش برای آتش سوزی منزل مسکونی


انواع بیمه عمر پاسارگاد

معمولا بیمه عمر و مستمری دو نوع اتفاق کلی را در زندگی اشخاص پوشش میدهد که شامل موارد زیر میباشد:

1-  فوت غیر منتظره اشخاص : این نوع از ریسک مخصوصا برای سرپرست خانوار میباشد و برای افراد خانواده اهمیت زیادی دارد.

2-  طول عمر بسیار زیاد : در برابر خطر فوت این احتمال وجود دارد که در صورت عمر زیاد شخص فرد و خانواده در شرایط بسیار سختی قرار میگیرند مانند شرایط اقتصادی و اجتماعی .

 

برای اینکه به این دو مورد ریسک پوشش دهیم سه نوع بیمه عمر وجود دارد :


1-  بیمه عمر با پوشش فوت

2-  بیمه عمر با پوشش حیات

3-  بیمه عمر با پوشش حیات یا فوت

4- بیمه عمر مستمری


بیمه عمر پاسارگاد یا تامین آتیه (که امروزه به اسم بیمه زندگی هم رایج است) یک قراردادی میباشد که آن شرکت موظف است در صورت فوت و یا حیات اشخاص بیمه شده مبلغی را به صورت یکجا(مستمری) به کسی که سرمایه بیمه نامه دارد پرداخت نماید.

زمانی که شخصی فوت کند حالا به هر دلیلی از جمله بیماری های خاص و یا حتی حوادث بوده باشد و فقط در صورت استثنا فوت های ناشی از جنگ و یا خودکشی میباشد که تحت شرایط خاصی تحت پوشش بیمه قرار میدهد.

تاثیر سپاسگزاری در روند جذب ثروت

تاثیر سپاسگزاری در روند جذب ثروت و قانون جذب

دوستان خوبم ، در اینجا راهکارهایی برای داشتن حس سپاسگزاری به شما ارائه میدم مطمئن باشید که با انجام این کارها دریچه شادی و آرامش و ثروت به روی شما گشوده میشه.


یادمه  زمانی که در مشکلات مالی و...غرق بودم این حس به من کمک کرد تا معجزات بسیاری در زندگیم اتفاق بیفته زمانی که در شرایطی قرار می گیریم که همه چیز اونطوری که می خواهیم به نفع ما  نیست این حس مثل بالنی می مونه که ما رو از اون شرایط جدا می کنه و به اوج خوبیها و خوشی ها و ثروت  می بره من در شرایطی قرار داشتم که بسیار سخت بود در اون شرایط سخت زندگیم روزی به ناگاه از درونم ندایی دیرینه و آشنا شنیدم که با صدای نحیف و ضعیف و زیبا مرا می خواند ومن مدتها اونو نادیده گرفته بودم و برای من از قدرت شکرگزاری می گفت من در اون شرایط که هیچ روزنه ای رو در زندگیم نمی دیدم و در عین حال به من الهامی امید بخش می داد که خداوند هر لحظه همراهمه و به من یاری می رسونه به شکرگزاری رو آوردم شکرگزاری مثل حباب شیشه ای من رو در فضای امن و آرامش الهی قرار داد و از اون موقع بود که می دیدم چگونه افکار منفی در من تاثیر نداره ، اون موقع بود که دیدم شرایطم در حال تغییره و اگر ادامه بدم تغییرات مثبت زیادی رو در زندگیم بوجود میاره و با خودم عهد بستم در هر شرایطی شکرگزار باشم نه با زبان بلکه با قلبم و خودم رو در اون فضا حفظ کنم.نگاه کردن از دریچه شکرگزاری و قدردانی ، شما رو به آغوش خدا می بره و دریچه خواسته هاتون رو به روی شما باز می کنه .


اگر شما برای چیزهایی که دارید سپاسگزار باشید حتی اگه هم اکنون چیزهای زیادی ندارید یا هم اکنون شرایط خوبی رو تجربه نمی کنید،شرایط خوب و چیزهایی که می خواین برای شما زیاد خواهد شدو قانون جذب رو در اختیارتون می گیرید.


شما این پیام رو به کائنات می فرستید که راضی هستید و یک موقعیت برنده – برنده رو بوجود میارید و کائنات هم درهای نعمت رو به روی شما باز می کنه.


وقتی شما خدا رو شکر می کنید و ژست برنده رو می گیرید به دنیایی سرشار از نعمت قدم میزارید چون برنده هستید.


شما با سپاسگزاری ، حسهای زیبا رو تجربه می کنید و شکوه و جلال تمام نعمتهای خداوند رو حس می کنید.شکرگزاری همچون اهرمی هست که می تونه فریادهای پوچ ذهن ما رو به آرامش و خلاقیت و عشق تبدیل کنه.


در اینجا چند روش رو برای انجام مراسم شکرگزاری روزانه به شما ارائه میدم:


زمانی که می بینید هیچ اتفاق خوب و تازه ای در زندگیتون نمی افته ، تنها کاری که باید انجام بدید اینه که قدردانی خودتون رو ابراز کنید .قلبی بسته ، نمی تونه چیزی دریافت کنه.

به روش وانمود کردن عمل کنید:

وانمود کنید که تمام چیزهایی که می خواین رو دارید و برای اونا جمله ای بسازید و جمله خودتون رو با یک سپاسگزارم ساده برای همه چیزهایی که دارید آغاز کنید.و همان همه چیز، منبع چیزهایی است که برای آن سپاسگزار هستید.


3 – به تمام چیزهایی که در زندگی دارید به دیده نوری بنگرید که منبع آن نور الهی است .همان موقعی که از موهبت قدردانی و جریان چشمگیری از عشق از طرف آن برخوردار می شوید ، در نزدیکترین راه به سوی اهدافتان قدم می گذارید که هر انسانی تا به حال توانسته به آن دست یابد و این راهی است برای تکرار موفقیتهایتان .


4 – با شکرگزاری ، شما دیدگاه کمبود را رها کرده و از دیدگاه فراوانی به جهان می نگرید ، حق شناسی یعنی همین .شکرگزاری قدرت نیروبخش  عظیمی دارد که هر چه نسبت به گذشته شکرگزارتر باشید ، در زمان حال خوشحالتر می شوید و حتی برای خاطرات تلختان نیز قدردان می شوید.


5 – در هر روز یک نفر را انتخاب کنید که فقط چیزهای خوب رو درباره او به یاد بیاورید و افکار دیگر را رها کنید.شما همیشه می توانید چیز خوبی درباره هر یک بیابید که برایش براستی ممنون باشید.


6 – برای هر چیزی که از کسی می گیرید یا هر کلامی که می شنوید تشکر کرده و قدردانی کنید.غافلگیری  مردم با یک تشکر ساده ، بسیار لذت بخش است و همیشه چهره هایشان را شاد و خوشحال می کند و شما هم همین رو جذب می کنید.


7 – این امکان وجود ندارد که انسان شاکر باشد و در عین حال بدبخت باشد .زیرا فکر کردن به بدی ،  آنرا بزرگتر می کندو فکر کردن به خوبی و شکرگزاری بابت آن ، آنرا بزرگ می کندو آنچه در فکرمان ، به آن بال و پر می دهیم بلافاصله در رفتار بیرونی ما منعکس می شود.


دوستان عزیزم ، مطمئن باشید که با انجام این تمرینات ، واقعا نتایج خیلی خوبی رو در زندگیتون می بینیدو با شکرگزاری ، درهای غیب به روی زندگی شما گشوده میشه.

سورس : قانون جذب حکمت آموز

راه های ثروت مند شدن

کسب ثروت و درآمد همواره مورد توجه انسان بوده است و همواره در تمامی نسل ها و دوران انسان ها بدنبال راه های ثروت مند شدن بوده اند.خرید و فروش سهام در بورس راهی وسوسه بر انگیز است اما همیشه با پیروزی مواجه نمی شود و ثروتمند شدن گاهی نیز با شکست هایی بزرگ مواجه می شود.چنانچه سهام زیادی خریده باشید با افت قیمت سهام متضرر می شوید.کسب ثروت براحتی نمی باشد و استفاده از راهه های نا صحیح و سرمایه گذاری های نسنجیده و نامناسب باعث می شود تا شکست های بزرگتری متحمل شوید.هیچ وقت بدنبال بلند پروازی نباشید و بدنبال سرعت در راه های ثروت مند شدن نباشید.

برای ثروتمند شدن همواره باید در حال یادگیری باشید و بسیاری از افراد ثروتمند در دوران تحصیلی خود موفقیت هایی نداشته اند.برای ثروتمند شدن نیاز نیست تا تحصیلات بالایی داشته باشید و بجای آن میبایست راه های آن را پیدا کنید و از راه درست وارد شوید.

ما در این وب سایت با فراهم کردن یک بسته ی آموزشی بسیار کارامد و مفید قصد داریم تا راه های ثروت مند شدن را به شما آموزش دهیم تا ضمن صرفه جویی در وقت شما بتوانیم راه کار هایی را به شما آموزش دهیم تا از طریق آن بتوانید به کسب در آمد بپردازید و موفقیت را تجربه کنید.

برخی از راه کار های اصولی در ثروتمند شدن

فریب نخورید !!! نگذارید تا فروشندگاه با فریب دادن شما و تبلیغات در مورد اجناسشان که تخصص آنهاست شما را فریب بدهند و راه های مقاوت در برابر این طور خرید ها را فراگیرید.

همواره آینده نگر باشید و دخل و خرج های خود را مدیریت کنید

بلند پروازی نکنید و برای کسب ثروت و در آمد عجول و حریص نباشید و بدنبال راه های منطقی باشید.

یاد بگیرید برخی موارد نه بگویید.


ثروتمند شدن به آسانی امکان پذیر نمی باشد و نیاز به کسب تجربه و دانش در این زمینه می باشد.برای ثروتمند شدن همواره باید برنامه ای بلند مدت داشته باشید و طی آن به بررسی راه های جدید و دانش مربوط به اقتصاد بپردازید.

در همین راستا چند راهکار مهم را برای شما گرد آوری نموده ایم تا با عمل به آنها بتوانید گام مهمی در زمینه ی ثروتمند شدن بردارید.

همواره سعی کنید برای دخل و خرج خود برنامه ای داشته باشید و بی گدار به آب نزنید.عدم مدیریت هزینه های زندگی می تواند آسیب های جدی به شما وارد کنید و پس از مدتی خواهید دید که در همان جای قبلی ایستاده اید و یا ممکن است افت محسوسی نیز داشته باشید.غذا حمل و نقل و مسکن سه عامل مهمی هستند که بخش مهمی از در آمد شما حدود 66 در صد را به خود اختصاص می دهد.از این رو برای خرید کالا همواره سعی کنید به فروشندگان نه بگویید.برخی فروشندگان با تبلیغات فریبنده کالا های خود سعی بر آن دارند تا کالایی را به شما بفروشند و شما باید اینگونه راه های کسب در آمد را بشناسید و در برخی موارد بتوانید به آنها نه بگویید.فروشنده کارش این است تا شما را وسوسه کند تا پولی را خرج کنید و این خرج کردن بدون برنامه یعنی مانعی عظیم در کسب ثروت.

سعی کنید همواره خرج های خود را ارزیابی کنید و اینکار را حد اقل بصورت هفتگی انجام دهید.این بررسی ها می تواند به شما کمک کند تا خرج های غیر ضروری را از خرج های ضروری تشخیص دهید و بتوانید آنها را مدیریت کنید.

همواره سعی کنید در پی خرید هر کالایی بدنبال تخفیف باشید و به قیمت های درج شده روی کالاها بسنده نکنید و سعی کنید همان کالا را با قیمت پایین تری تهیه کنید.سایت های بررسی اجناس معمولاً اطلاعاتی در مورد اینکه کجا می توانید بهترین جنس ها با مناسب ترین قیمت ها را بیابید می دهند. همیشه قبل از مراجعه به فروشگاه ها، ببینید کدامیک قیمت مناسب تری دارند.هیچ وقت تنها به یک راه برای کسب در آمد بسنده نکنید و سعی کنید حداقل از دو منبع کسب در آمد کنید.این کار ضمن افزایش در آمد باعث می شود تا چنانچه در یک مبع در آمد شکست خوردید جایگزین بهتری داشته باشید و از طرف دیگر اگر چنانچه دیدید راه جایگزین بهتر است نسب به کسب در آمد از راه دوم اقدام کنید.

برای ثروتمند شدن هرگز طمع نکنید و بدنبال راه کار های اولی باشید.