وبلاگ کشاورز

با سلام خدمت دوستان عزیز امیدوارم که از مطالبی که در این وبلاگ منتشر میکنم راضی باشید لطفا نظراتتون رو بگید موفق باشید دوستان

وبلاگ کشاورز

با سلام خدمت دوستان عزیز امیدوارم که از مطالبی که در این وبلاگ منتشر میکنم راضی باشید لطفا نظراتتون رو بگید موفق باشید دوستان

10 تمرین موثر برتر در فیتنس زنان

با 10 تمرین موثر برتر در فیتنس زنان بدنت رو خوش فرم و زیبا کن! (با تصویر)


همه ما خانوم ها چربی های اضافی ای رو که در قسمت های خاصی از بدنمون ذخیره میشه و سخت تر از بقیه قسمت ها آب میشه تجربه کردیم. نقاطی مثل زیر شکم، ران، بازو و باسن که برای خوش فرم شدن به تلاش بیشتری نیاز دارن و در خانم ها رایج ترین قسمت های ذخیره کننده چربی هستن! طی سال های متمادی تجربه 10 تمرین موثر برتر در فیتنس زنان رو برای فرم گیری عالی بدن پیدا کردم که باعث بالا رفتن اعتماد به نفس و پوشیدن هر لباسی که میخوای میشه! و بهترین و موثرترین تمرینات هستن. فیتنس به تمریناتی که گفته میشه که غالبا با وزن بدن انجام میشن.


توی این فایل ارزشمند میخوام این 10 تمرین رو بهت آموزش بدم.


اما اول از همه میگم که چطور باید انجامشون بدی.


 


نحوه انجام حرکات:


1- تمرین کل بدن


برای یه فرم گیری سریع و عالی 5 تا حرکت رو از 10 تا حرکت انتخاب کن و 3 دور 10 تایی از هر حرکت رو انجام بده. یعنی هر حرکت رو 10 بار انجام میدی و دو دور دیگه از اول تکرار می کنی.


هرچه سرعت انجام حرکاتت و رفتن از یک حرکت به حرکت بعدی بیشتر باشه بهتر چربی میسوزونی!


روز بعد 5 حرکت بعدی رو انجام میدی و این چرخه رو تکرار می کنی! میتونی بعضی روزها کاردیو (ورزشی که ضربان قلب رو بالا میبره مثل دویدن و راه رفتن تند و... ) انجام بدی.


2- تمرین فرم دهی نقاط خاص بدن


اگر میخوای روی نقطه خاصی از بدنت کار کنی تمرین مربوط به اون نقطه رو انتخاب کن و هر روز انجام بده. فقط هر روز به زمان و تعداد حرکتت اضافه کن تا بهترین نتیجه رو بگیری.


 


با هم یک حرکت رو میبینیم:


حرکت 2- پلانک کنار


این حرکت یک سلاح سری برای باریک کردن کمره چون روی عضلات عمیقی کار می کنه که تمرینات شکم و پهلو کار نمی کنن.


نحوه انجام حرکت: به پهلو دراز بکشت و پاهات رو صاف کن. روی آرنج چپت بالاتنه ت رو بلند کن تا بدنت از مچ تا شانه روی یک خط مستقیم باشه. دست راستت رو عمو بر بدن بکش. 30 ثانیه مکث کن بعد بچرخ روی سمت دیگه و تکرار کن.


 


برای دریافت رایگان 9 تمرین دیگه از 10 تمرین موثر برتر در فیتنس زنان به پیج زیر مراجعه فرمایید:


http://fitsho.ir/top-10-fitness-exercises-for-women

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.