وبلاگ کشاورز

با سلام خدمت دوستان عزیز امیدوارم که از مطالبی که در این وبلاگ منتشر میکنم راضی باشید لطفا نظراتتون رو بگید موفق باشید دوستان

وبلاگ کشاورز

با سلام خدمت دوستان عزیز امیدوارم که از مطالبی که در این وبلاگ منتشر میکنم راضی باشید لطفا نظراتتون رو بگید موفق باشید دوستان

10 اصل تغذیه سالم برای تناسب اندام، شادابی و سلامتی

 جامع ترین و بهترین 10 اصل تغذیه سالم برای تناسب اندام، شادابی و سلامتی برای کل عمرت اینجاست! ( با تصویر)


تغذیه سالم خیلی اوقات گیج کننده به نظر میرسه و معمولا راه و روش دقیقی براش گفته نمیشه! اما با این 10 اصل تغذیه سالم برای تناسب اندام، شادابی و سلامتی میتونی به خوبی تغذیه سالم رو برای خودت و خانوادت یاد بگیری!


مثلا می شنویم که روغن بده! این اشتباهه، روغن خیلی هم مفیده اما چه نوع روغنی و به چه اندازه؟


یا مثلا می شنویم که تنقلات و کیک و شیرینی مضره و در تغذیه سالم نقشی نداره! این هم اشتباهه! تو میتونی تنقلات و کیک و شیرینی و حتی بستنی و چیپس سالم و چربی سوز درست کنی اون هم با حداقل مواد و توی خونه!


یا گاهی می شنویم که مواد غذایی سالم گرونه! اینطور نیست، برای یک وعده غذایی سالم گزینه های خیلی خیلی زیادی وجود داره که به ارزانی در دسترس همه هستن.


حتی گاهی میشنویم که فست فود در تغذیه سالم ممنوعه! در فیت شو اینطور نیست به شرطی که فست فود خونگی باشه و سالم باشه!


خلاصه اینکه با فیت شو هیچ محدودیتی نداری. میتونی از همه نعمت های خدا لذت ببری اما از نوع سالمش که با مرور زمان و اصلاح سبک غذاییت با روش فیت شو، کم کم تناسب اندام به دست میاری یا اگر اضافه وزن نداری بدن بهتر و قوی تر و شاداب تری خواهی داشت و تا پایان عمرت سلامتی و شادابی رو به خودت هدیه می کنی! این روش تغذیه ای حتی در سلامتی پوست و موت هم تاثیر داره و باعث جوان تر موندن میشه! دیگه چی میخوای؟


فقط کافیه اصولش رو یاد بگیری جزییات برنامه غذایی و نمونه وعده ها و تنقلات و فست فود های سالم رو تو محصولات سایت فیت شو میتونی ببینی اما در این فایل میخوام 10 گام اصلی و اساسی تغذیه سالم رو بهت آموزش بدم که میتونه نگاهت به تغذیه سالم رو دگرگون کنه!


باهم یک اصل از این 10 اصل رو می بینیم:


اصل 9- روغن رو حذف نکن!


حذف روغن در برنامه غذایی بانوان خیلی خیلی اشتباهه! چون خانوم ها برای سلامتی و شادابی و جوانی پوست و مو به چربی احتیاج دارن. همچنین برای بافت سینه و باسن چربی لازمه و عموما چربی بدن خانوم ها بیشتر از آقایونه.


بدن ما به چربی احتیاج داره اما روغن باعث اضافه وزن و بیماری میشه؟ راه حلش چیه؟ اینکه روغن های مفید رو جایگزین روغن های مضر کنی و مصرف روغن رو کمتر کنی نه اینکه کلا حذف کنی.


روغن های مفید شامل روغن زیتون، روغن نارگیل، آووکادو و انواع آجیل و دانه های بدون نمک و سالم هست.


پس از  نعمت های خدا لذت ببر و خوش هیکل شو!


 


برای دریافت رایگان 9 اصل دیگه از 10 اصل تغذیه سالم برای تناسب اندام به پیج زیر مراجعه فرمایید:


http://fitsho.ir/healthy-eating-for-being-fit

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.